צילום סרטי תדמית החל מ ₪1200 בלבד
כולל:
- טקסט שיווקי
- קריין
- במידה וקיים חומר מצולם לסרט תדמית ניתן לשלב
- הצעה לסרטי תדמית באורך עד 45 שניות
צילום סרטי תדמית
בעלי חברות, מנכלי”ם ומנהלי שיווק ופרסום רבים רוצים לפרסם את העסק שלהם באמצעות סרט תדמית. פעמים רבות ההחלטה מגיעה בעקבות הצורך להגדיל את מעגל הלקוחות ולהצעיד את החברה קדימה. אנו בסטודיו SmartPush נתקלנו לא מעט בסרטוני תדמית שנעשו באופן עצמאי וחובבני שלא משרת את המטרה, ולעתים להפך – פוגע בתדמית החברה. לא פעם נשלחו אלינו סרטוני תדמית כאלו ואחרים בצירוף בקשות לשדרוג, הוספת קריינות וכו’, וכאן המקום להודיע: ככה לא עושים סרטון תדמית!
כאשר אנו באים לצלם סרט תדמית, ראשית עלינו לחשוב מה המטרה שלשמה סרט התדמית נועד. כל תהליך צילום סרטי תדמית מוכרח להתחיל, קודם כל, ממלאכת חשיבה אינטנסיבית. לא ניתן להפיק סרטי תדמית ללא שהגדרנו באופן ברור את אפיון הסרטון, מגדירים את אפיון הסרט ומבררים את המהות.
התהליך הזה, על פי רוב, מתנהל לפי פרוטוקולים ברורים ומוגדרים מראש. מלבד בירור וביאור מהות הסרטון, מלאכת החשיבה כוללת גם כתיבת התסריט, התאמתו לקריינות, קביעת התקציב ועוד מגוון רחב של פעולות. במאמר הבא נעמוד על מספר טעויות נפוצות שמתבצעות, לצערנו, על ידי מנהלים רבים בדרכם אל סרט התדמית החובבני שלהם.
כדי להימנע מטעויות כגון אלו – טעויות שעלולות להיות קריטיות ולגרור עמן הפסדים כספיים רבים – דאגו להקפיד לקרוא את הטיפים שלנו וליישם אותם במלואם.
צילום סרטי תדמית – יום צילום החל מ 1500ש”ח | ||
שניות | קריין | מחיר עריכה |
45 | לא | 900 |
45 | כן | 1200 |
60 | כן | 1500 |
אופציה ללא צורך בצילום – אנימציה 2D | ||
30 | לא | 900 |
30 | כן | 1200 |
45 | כן | 1800 |
אז מה כל-כך גרוע בסרט תדמית חובבנית?
שלא תבינו אותנו לא נכון. ניתן בהחלט להפיק סרט תדמית טוב ויעיל גם באופן עצמאי. אולם כדי להגיע לכך – יש להצטייד בידע מקדים ולעשות את הסרטון באופן מקצועי. מנהלים רבים מצוידים אך ורק באופטימיות ובגישת ה”סמוך עליי, יהיה בסדר” הכל-כך ישראלית. אז אילו טעויות הן הכי נפוצות? ערכנו עבורכם רשימה קצרה של טעויות נפוצות, דאגו להימנע מהן.
צילום סרטי תדמית בSmartPush
אנו בסוכנות SmartPush עוסקים בצילום סרטי תדמית באופן מקצועי, נכון ויעיל. תהליך צילום סרטי תדמית של סוכנות SmartPush כולל פגישה ראשונית עם מנהל שיווק, אנשי יח”צ או כל גורם אחראי אחר בחברה, חשיבה משותפת על אפיון החברה.
בחירת פלטפורמת המדיה בה הסרטון ישודר, כתיבת התסריט בתיאום מושלם לקריינות ולזמן, הרכבה, הטמעת אלמנטים ויזואליים, עריכה ופרסום.
תהליך ההפקה של סטודיו SmartPush הוכיח את עצמו פעמים רבות והצלחנו, באמצעותו, להגיע לרמה כמעט מדעית של צילום סרטי תדמית.
אנו מזמינים אתכם לצפות בדוגמאות הרבות באתר, להתרשם ולחוות את דעתכם על העבודות שלנו. אם גם אתם מעוניינים בהפקת סרטון תדמית או שאתם רוצים לקבל פרטים נוספים וייעוץ ללא עלות – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לסייע לכם.
אז מה כל-כך גרוע בסרט תדמית חובבנית?
שלא תבינו אותנו לא נכון. ניתן בהחלט להפיק סרט תדמית טוב ויעיל גם באופן עצמאי. אולם כדי להגיע לכך – יש להצטייד בידע מקדים ולעשות את הסרטון באופן מקצועי. מנהלים רבים מצוידים אך ורק באופטימיות ובגישת ה”סמוך עליי, יהיה בסדר” הכל-כך ישראלית. אז אילו טעויות הן הכי נפוצות? ערכנו עבורכם רשימה קצרה של טעויות נפוצות, דאגו להימנע מהן.
עושים את זה הפוך:
תהליך צילום סרטי תדמית נעשה לפי סדר קבוע: קודם כל חושבים וכותבים, ורק אחר כך מצלמים. עובדים רבים בוחרים להתחיל לצלם את הסרט באופן אינטואטיבי וספונטני מתוך המחשבה שהויזואליות חשובה יותר מהתוכן עצמו – וזו טעות. לסדר יש חשיבות מכערת לתוצאה הסופית, השלבים חייבים להיות חשיבה–>כתיבה–>צילום–>עריכה.
כאמור, אנו בסטודיו SmartPush קיבלנו מספר פניות של מנהלי שיווק שביקשו מאיתנו להוסיף קריינות לצילום שכבר התבצע, וכאמור – מדובר בטעות חובבנית.
מגדירים לא נכון את התקציב:
חברות גדולות בעלי תקציב רחב וכיס עמוק מקצים תקציבים לא נכונים עבור סרט התדמית שלהם. צילום סרטי תדמית יכול להיעשות בתקציב גבוה (כ-15,000 ש”ח) או נמוך (כ-4,000 ש”ח). פעמים רבות שהתקציב אינו מתאים לאופי החברה, למטרות הסרטון ולצרכי הלקוחות. חשוב לזכור שמשוואת ה”יקר יותר=טוב יותר” לא תמיד נכונה והאידיאל הוא תמיד החזר השקעה גבוה, לא משנה כמה תקציב הושקע.
מתעקשים להפיק באופן עצמאי – גם כאשר אין ידע:
בסופו של דבר, ידע הוא כוח ולא ניתן להפחית בחשיבותו כאשר זה מגיע לצילום סרטי תדמית. כאשר התהליך אינו מבוקר, לא מתוכנן טוב ולא נעשה באופן מקצועי – הטעויות לא מאחרות להגיע: סטיות ספונטניות של כמה שניות בטיימליין, קריינות שגויה, פלטפורמה לא נכונה ועוד רעות רבות.
הענקת חשיבות מופרזת לתהליך הצילום:
בעלי עסקים רבים טועים לחשוב שצילום הסרטון הוא החלק החשוב ביותר בתהליך ההפקה, אך לאמיתו של דבר, מדובר בטעות. למעשה, הצילום הוא אולי החלק הכי פחות משמעותי. תהליך החשיבה, הכתיבה והקריינות – חשובים בהרבה, ועל כן נכון יהיה אם תשקיעו יותר זמן, משאבים, אנרגיה ותקציב בשלבים האלו, יותר מהצילום.