בניגוד לסרטוני וידאו המצריכים. כאמור, ימי עבודה רבים ואנשי צוות כמו צלמים, עורכים, במאים ומפיקים, סרטונים הנעשים באנימציה, מצד שני, מצריכים אך ורק מחשב. כפועל יוצא, לאחר שסרטון וידאו עולה לאוויר לא ניתן לשנות אותו, להוסיף קטעים או לעדכן את התוכן.
הפיתרון היחידי יהיה לצלם סרטון חדש, מה שאומר עוד ימי עבודה, עוד פעם צלמים ועורכים, עוד לוקיישן ובמאים. סרטונים באנימציה הם סיפור אחר לגמרי: תמיד יהיה אפשרי להוסיף קטעים ולעדכן את התוכן, בקלות יחסית ובעלות מינימלית. היתרון הזה משמעותי מאוד כאשר מדובר בעסקים המבוססים על שירותי אינטרנט, שכידוע קצב השינויים באינטרנט הוא מטורף.
מה שהיה נכון לשנת 2020 כבר נחשב ישן ולא רלוונטי ל2021. כך שאם אתה בעל עסק כזה, כדאי לך מאוד לשקול הכנסת סרטונים מונפשים ככלים משמעותיים לאסטרטגיית השיווק שלך.