שיווק בוידאו פתרון הכי חזק לשיווק העסק ללא צורך בהשקעה רבה.

שיווק בוידאו למה כדאי לבחור באופציה

למה שיווק בוידאו כדאיי לעסקים המציעים שירותים שונים או מייצרים ומוכרים מוצרים, משתמשים באסטרטגיית שיווק שתפקידה הוא למתג את העסק ולבדל אותו מהמתחרים. הזירה האינטרנטית, הנחשבת תחרותית מאוד – אולי התחרותית והצפופה ביותר בעולם – היא פלטפורמה שבה קידום ושיווק העסק הוא הכרח שלא ניתן להתעלם ממנו או להפחית בחשיבותו. אז איך עושים את זה?

קיימות מספר אסטרטגיות לשיווק עסקים ברשת ואחת הדרכים היעילות והמומלצות שבהן היא שיווק בוידאו. לשיווק באמצעות סרטוני וידאו ערוכים היטב יש יתרונות רבים: ראשית, לסרטון וידאו יש השפעה עצומה על הלקוחות הפוטנציאליים.

 לאלמנטים המונפשים ולקריינות התואמת והערוכה היטב יש השפעות פסיכולוגיות עוצמתיות על הצופים. הנעה לפעולה והטמעת ערך מוחשי במוצר הן דוגמאות טובות להשפעות המתקבלות מצפייה בסרטון שיווקי. כמובן, ניתן לקבל את ההטבות האלו גם במאמרים שיווקיים ובאסטרטגיות שיווק נוספות, רבות וטובות שהשוק מציע, אך מחקרים הוכיחו פעם אחר פעם ששיווק באמצעות ווידאו הוא היעיל ביותר.

אז איך זה בעצם עובד שיווק בוידאו ?

שיווק בוידאו מגרה את החושים העוצמתיים ביותר של האדם: הראייה והשמיעה. שלא כמו בטקסט כתוב, שבו אופן עיבוד הטקסט – המשתנה, באופן טבעי, מאדם לאדם ותלוי במידה רבה באופן הבנתו – הסרטון פועל ישירות על הרבדים העמוקים יותר של הצופה. צפייה בסרטון שיווקי תגרום לצופה להתעניין בשירות, במוצר או בחברה, באופן כזה שלעתים הוא לא יהיה מודע לכך. אלמנטים וויזואלים ותמונות מלווים בקריינות מתאימה משפיעים על תת המודע באופן המעצב את תהליך קבלת ההחלטות בדרך כזו שתטיב עימנו.

במילים אחרות, סרטוני תדמית  הם כלי פסיכולוגי לכל דבר. כמובן, לא כל שיווק בוידאו יביא עמו את התוצאה הרצויה – סרטון המבויים או ערוך בצורה חובבנית עלול להזיק לתדמית החברה ויגרור אחריו תיקונים רבים שעלותם הכספית והתדמיתית תהיה גבוהה. לפני שאתם ממהרים לחתום על חוזה עם סטודיו או סוכנות שיווק מסוימת, כדאי לכם לבדוק ולברר היטב על טיבם.

דוגמאות 

למי מתאים סרטון מקצועי?

סוכנות שיווק דיגיטלית המתמקצעת בשיווק בוידאו מתאימה למגוון רחב של עסקים, מותגים ותעשיות, כמעט ללא תלות באופי החברה. אולם ניתן לומר שהפקת הסרטונים הוא פרוייקט בעל תג מחיר יחסית גבוה – מה שמתאים לעסקים גדולים ובינוניים בעלי תקציב רחב וכיס עמוק. אך גם עסקים קטנים המבינים את המשמעות של סרטון שיווקי ואת ההשפעות העצומות שלו על העסק שלו ומוכנים לשאת בתשלום, יכולים גם הם להנות מסרטון תדמית שיווקי.

אנחנו בסטודיו SmartPush.co.il עוסקים למעלה מ8 שנים בשיווק בוידאו באופן המקצועי ביותר, תוך חתירה לתוצאות ואחריות מלאה. עם ידע וניסיון רב שנים בעולם השיווק הדיגיטלי, מחיר הוגן ומאות פרוייקטים מוצלחים, אנו נכתוב, נביים, נצלם, נערוך ונפיק את העסק שלך לגבהים חדשים. לפרטים נוספים וייעוץ נא ליצור קשר באתר או בטלפןו.

למה שאני לא אפיק סרטון כזה בעצמי?

להפקת סרטוני תדמית לעסקים קטנים, בינוניים או גדולים דרושים תותחים כבדים. כמובן, כל אחד יכול להיכנס לעולם השיווק בוידאו, לצלם סרטון באמצעות הסמארטפון, להשתמש בקופירייטינג גנרי מוכן וחינמי ולערוך בתוכנה חינמית. הדבר אף עשוי לשרת את המטרה באופן חלקי או מלא, להגדיל את הרווחים של העסק ולמתג את העסק כפי המצופה.

 כאמור, לא תמיד סרטון חובבני הוא טעות קריטית. להפך – להפקת סרטונים הנעשית באופן עצמאי יש כמה וכמה יתרונות. כאשר אתם עושים זאת בעצמכם אתם למדים מטעויות, משתפרים ומשתכללים ככל שאתם צוברים ניסיון, דבר כשלעצמו מבורך. בנוסף, העלות הכספית תהיה זניחה בהרבה בהשוואה להפקת סרטון תדמית מקצועי. כמו כל דבר בחיים, יש כאלו שזה יתאים להם ויש כאלו שפחות. 

תראו לי קצת נתונים שיווקיים בוידאו

דיבורים יפים אפשר לשמוע מכל אחד והבטחות מרחיקות לכת הן דבר שנזרק בשגרה, בפרט כאשר מדובר בתחום השיווק. על כן, לעולם אל תסתמכו על הבטחות כלליות או מילים ריקות, ותמיד תדרשו לצפות בנתונים: הצלחות החברה, ניסיון תעסוקתי מוכך, המלצות מלקוחות קיימים וכו’. אם אתם קוראים את המאמר הזה, סביר שאתם מתעניינים בשיווק בוידאו 

 לעסק שלכם, אז הנה שני נתונים מעודדים שאולי יסייעו לכם בקבלת ההחלטה: על פי תצפיות ומחקרים שנערכו באמצעות כלים סטטיסטיים של מקדמי אתרים בשנים האחרונות, נמצא כי וידאו באתר מגדיל את הסיכויים להגיע לעמוד הראשון של גוגל פי 53 (!!). אין זה מפתיע שלא פחות מ8% מהעסקים משתמשים בווידאו ככלי שיווקי ומעניקים לו עדיפות ראשונית באסטרטגיית השיווק שלהם. המסר מובן: שיווק בוידאו הוא כלי עוצמתי מאין כמוהו.

שיווק בוידאו הכי יעיל והכי פשוט שיש מהפכה לעסק שלכם במחיר החל מ 1200 ש"ח
שיווק בוידאו שכדאי לעשות ללא דיחוי ולהתמיאה במערך דיגיטלי.