וידאו שיווקי לעסקים כלי שיווקי חזק להשגת לקוחות חדשים וקבלת פניות רבות כמו כן מאד יעיל בהפעלת קמפיינים בפלטפורמות שיווק שונות.

וידאו שיווקי לעסקים

מהפכת הוידאו באינטרנט, שראשיתה מאתר יוטיוב – שינתה את כללי המשחק בעולם השיווק והמסחר, מה שהיה בעבר פלטפורמה להעברת זמן או לחוויה תרבותית, הפך מזמן לעוד דרך בה משתמשים בעלי העסקים כדי להיות גדולים.
זירת הסרטים הפכה לתחרות אדירה, בה הנתח של וידאו שיווקי לעסקים תופס מקום נכבד, בדיוק בשבילכם, שמחפשים תמיד איך להיות עוד יותר, הקמנו את המדריך וידאו שיווקי לעסקים.

המדריך השלם עבור וידאו שיווקי לעסקך.

אם נביט בפלטפורמות השונות כמו גוגל, יוטיוב, פייסבוק, אינסטנגרם וטוויטר, נגיע למסקנה כי אתרים רבים מקודמים בפלטפורמות אלו על ידי וידאו שיווקי לעסקים, שמטרתו היא יצירת תדמית חיובית ומוכרת והגדלת המכירות.
הסיבה המרכזית לכך, היא שוידאו  לעסקים אשר מוגש בצורה קריאטיבית ומושכת – גורם ללקוח להזדהות עם המוצר או השירות שלך, לחוות אותו בצורה מגוונת ורב חושית, וכן, להוציא הרבה יותר מהר את כרטיס האשראי, בהשוואה למאמר מייגע או תמונה חד פעמית

מה השלב הכי קריטי בהפקת וידיאו שיווקי לעסקים?

עוד לפני שלב הסרטות והתוכן, הדבר העיקרי שחייב לעמוד בבסיס הפקת וידאו שיווקי  – הוא: מה המותג שלכם? במה אתם מיוחדים? למה אתם שווים? מה אתם נותנים שהמתחרים שלכם לא?
כאשר עניתם לעצמכם על כל השאלות הללו בצורה כנה וברורה, הרי שיש לכם את המצע – עליו תוכלו להקים את הרעיון, התוכן וההפקה החזותית.
צריך להבין שהוידיאו חייב לעורר חיבור לזהות שלכם, לכן הוא חייב להגיע בקו אחד עם המסר אותו מעבירים בערוצים השונים, כדי שגם אם לא תחתמו בלוגו שלכם בתחתית הוידאו – יוכלו הצופים לשייך אותו אליכם.

SmartPush הסרטון שלכם יהפוך להיות וידאו מושך ואטרקטיבי, כזה שכל לקוח פוטנציאלי ייהנה לצפות.

אתם מוזמנים להתרשם מהגלריה המגוונת שלנו ולקבוע שיחת ייעוץ ללא עלות.

כאשר הרעיון כבר מעובד בצורת תסריט מבריק, הגיע הזמן לשחק את הסרט ‘על אמת’.
לא תמיד יהיו אלו שחקנים אנושיים, בנישה של וידיאו שיווקי לעסקים, מקובל להשתמש גם באנימציות ממדיות או תלת מימדיות שמאפשרות הומוריסטיות קלילה ובנית דמות שמזוהה עם העסק שלכם.

לראות דוגמאות נוספות  של וידאו שיווקי ניתן כאן 

מהרעיון – לשלב הביצוע

 

יחד עם השחקנים שממלאים את התנועה, יש לדאוג ללוקיישן המתאים, האם ההסרטה צריכה להיות בארץ או בחו”ל? בבית או בחוץ? ביום או בלילה? בשטח אמיתי או מסך ירוק? התשובה לכל השאלות הללו מכתיבה את לוח הזמנים של ההפקה ואופן הביצוע שלה.
בשלב הבא יש לדאוג לשמע של הסרט, הקריינות, צלילי הרקע ואפקטים נצרכים.

וכעת, הגיע הזמן לערוך את הכול.
כאשר הגעתם לשלב העריכה, על מנת שהסרט באמת ישיג את מטרתו – העבירו את ההפקה והעריכה לחברת הפקות שעוסקת בוידאו שיווקי לעסקים, אין ספק שעריכת וידאו שיווקי לעסקים שונה מאד מעריכה סרטון תרבות רגיל, יש ניואנסים שרק מי שמכיר את השוק העסקי יוכל לפענח אותם, אפקטים שרק מי שחם בזירה האינטרנטית יוכל לשלב.

איך מגיעים לרעיון?

כיון שהמטרה של וידיאו שיווקי לעסקים הוא תדמית מחד, אך מכירתי מאידך – הדרך הטובה ביותר להשגת רעיונות שישאבו צופים – היא להפעיל את תהליך התדמית והמכירה בדרך העקיפה ביותר, ולמה?

אף אחד לא אוהב שמפעילים אותו, שהוא איזה פתי שמאמין לכל פרסומת, ולמרות שוידאו שיווקי לעסקים אינו נועד לבדר את הצופים או להעניק להם זמן תרבות – אלא פשוט למכור, כדאי שמסר המכירה יהיה מסווה כמה שיותר, כדי שלא תיווצר התנגדות אוטומטית על ידי הצופים.

וכן, גם סרטון שלא מוזכרת בו כל המילה ‘מכירה’ משיג לקוחות רבים, אף יותר מסרטון בו המכירה שקופה, תוכלו לראות זאת בסרטוני המותגים הגדולים, שפשוט מספרים את הסיפור שלהם, בלי למכור כלום – רק את הזהות שלהם והמותג.

וידאו שיווקי לעסקים בחיר זול.
וידאו שיווקי לעסקים בתקציב מוגבל ללא צורך ימי צילום.