כיון שהמטרה של וידיאו שיווקי לעסקים הוא תדמית מחד, אך מכירתי מאידך – הדרך הטובה ביותר להשגת רעיונות שישאבו צופים – היא להפעיל את תהליך התדמית והמכירה בדרך העקיפה ביותר, ולמה?
אף אחד לא אוהב שמפעילים אותו, שהוא איזה פתי שמאמין לכל פרסומת, ולמרות שוידאו שיווקי לעסקים אינו נועד לבדר את הצופים או להעניק להם זמן תרבות – אלא פשוט למכור, כדאי שמסר המכירה יהיה מסווה כמה שיותר, כדי שלא תיווצר התנגדות אוטומטית על ידי הצופים.
וכן, גם סרטון שלא מוזכרת בו כל המילה ‘מכירה’ משיג לקוחות רבים, אף יותר מסרטון בו המכירה שקופה, תוכלו לראות זאת בסרטוני המותגים הגדולים, שפשוט מספרים את הסיפור שלהם, בלי למכור כלום – רק את הזהות שלהם והמותג.