קריין באנגלית בעל שפה מקורית במחיר החל מ 100 דולר

קריין באנגלית

גם אתם כמו כמעט כולם – מחפשים איך לפרסם את העסק שלכם כמה שיותר? גם לכם יש מן חלום קטן – או שאולי אתם כבר אוחזים שם – להיום מוכרים בכל שכבות האוכלוסייה, להיות גדולים, ידועים, פופולאריים.


יש המון שיטות לשיווק ופרסום, פלטפורמות מוכרות בהם נמצא את עצמנו פעילים על מנת ליצור פרסום ומודעות ציבוריים, אבל עוד לפני שיטות השיווק והקידום – יש לזכור דבר אחד, טרם הכול – עלינו לבחור את קהל היעד שלנו.

סרטונים קריין באנגלית ושפות נוספות

מה הסוד לכוון לקהל יעד אוניברסלי?

יש את הסודות השיווקיים שכרישי הפרסום ילחשו לכם, אבל יש את הדברים שפשוט עולים מהשטח. הנתונים מראים, כי בשביל לפנות לכמה שיותר אנשים – צריך לפנות בשפה שמתאימה לכמה שיותר אנשים, השפה האוניברסלית – האנגלית.


כאשר אתם מפיקים סרטון תדמית לדוגמא, ורוצים להתאים אותו גם לקהל דוברי האנגלית, ועוד יותר, להיות נוכחים גם בשוק הבינלאומי – מה שכרגע אתם צריכים זה – קריינות באנגלית.
קריינות באנגלית תעניק לכם את הדרך המושלמת ליצור קשר עם קהל יעד רחב, שהרבה ממנו הם אנשי עסקים פעילים – דוברי האנגלית בארץ. יחד עם זאת – גם לשוק הבינלאומי תוכלו לפרוץ עם קריינות באנגלית, כל חנות אינטרנטית שמשווקת גם לחו”ל כמו: אמזון, אייבי ועוד – משתמשת בקריינות באנגלית על מנת להשתמש בשפה הבינלאומית המוכרת בשביל אנשים מהעולם הגדול.

המדריך עבור קריינות באנגלית.

צריך להבין שלפני שניגשים לקריינות באנגלית, עלינו להיות דבר ראשון ערוכים עם הטקסט. לעיתים גם המסר שכתבנו בעברית יצטרך לעבור הינדוס מחדש – על מנת שיתאים לניואנסים ולסלנגים המותאמים בשפה האנגלית. יש דברים שאי אפשר לתרגם, אבל גם כשכן אפשר לתרגם – הדבר חייב להיות בצורה מקצועית ואמונה, עם מישהו שאנגלית היא שפתו הראשונה אך הוא חייב גם בקיאות רבה בעברית על מנת להבין ולהעביר נכון את המסר.


לאחר שהטקסט המתורגם מוכן, יש לגשת לבחירת קריין באנגלית. גם כאן, עלינו לבחור קריין ששפת האנגלית היא שפת האם שלו, ואם את זאת אנחנו יכולים להבין (כי המבטא הישראלי הוא לא איי איי איי…) מעניין לדעת, שהמומחים טוענים, שלא מספיק לקחת אחד כזה שאנגלית היא שפת האם שלו, המבטא שלו צריך להיות נטרלי, מה זה אומר? גם האנגלית עצמה היא רחבה ובעלת עגות שונות, ובעוד שיש את המבטא הבריטי, או רעהו האמריקאי יש גם את המבטא הניטרלי, כזה שלא מזדהה עם חבל ארץ מסוים, ודווקא לכן – פונה לכולם.

Smartpush– קריינות באנגלית לעסק שלכם

בסמארט פוש תקבלו קריינות מקצועית בשפה האנגלית על ידי דוברי אנגלית, תוכלו התרשם מן גלריית הקריינות שלנו וכן לקבל שיחת ייעוץ טלפונית ללא עלות.

מתי קריינות בשפה זרה היא הכרחית?

כאשר יש לנו מרכזיה טלפונית לעסק שלנו, הרי שנתב לדוברי האנגלית היא לא בגדר מותרות, אלא מציאות בשטח. כל עסק שמכבד את עצמו מקדיש נתב לדוברי האנגלית, והיופי הוא, שגם בזמן ההמתנה – יש ג’ינגל או מילות רקע באנגלית. יש לזכור שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני ולכן בבחירת קריין באנגלית לנתב בשפה האנגלית ,עלינו להשקיע לא פחות מבחירת קריין למרכזיה הראשית בעברית.


אגב, קריינות באנגלית מכסה הרבה יותר מאמריקאים או בריטים, רבים מתושבי חו”ל ואף הארץ דוברים שפה שניה את השפה האנגלית – שהיא גם השפה המדוברת ביותר בעולם. כך שכך מי שלא מספיק יודע עברית ימצא בנתב לדוברי השפה האנגלית את הפתרון שלו.

איך בוחרים קריין באנגלית?

הבנו כבר שהמבטא חייב להיות ניטרלי, אבל חשוב לזכור שקריין הוא קודם כל קריין. עם קול מתאים, טונציה נכונה, והיכרות עם האפקטים המקובלים בשוק.
כשניגשים לקריין ששפתו היא שונה משפת הדיבור שלנו, עלינו להיות בעלי אמון בקריין שהוא יודע ומכיר את המוצר שלנו ומעביר אותו בצורה המדויקת ומתאימה. 

הרי ללא ספק יש הבדל רחב בין קריינות עבור משרד רואי חשבון, לקריינות עבור טוסטר משולשים.. לכן, כאשר אנו בוחרים קריין באנגלית עלינו לוודא טרם ההקלטה כי הוא מכיר את המוצר, הסגנון ומתאים אותו לצורת הקריינות.

קריין באנגלית לסרטי תדמית שיווקיים.
קריין באנגלית - קריינות מקצועית