קריינות על ידי קריין מקצועי
אינספור פעמים במשך היום אנחנו נתקלים בו: באוטובוס, בסופר, בטלפוני המשרדים, ברדיו, בטלוויזיה, בסרטונים ובכל אינטראקציה דינאמית עם חברה כל שהיא.
מי זה שנמצא שם בכל מקום? רם בקולו, אדיב תמיד, יודע לומר את המילים הנכונות, בטון הנכון ובנימה המדויקת? בוודאי חשבתם גם אתם מיהו אותו אדם – הקריין.
כל כך התרגלנו אליו, שכבר אנחנו מזהים כל קריין כדובר העסק, שוכחים שהוא רק מישהו חיצוני שנשכר על מנת להשמיע את קולו הערב או הרדיופוני, אבל אם רק נפקח אוזניים, נקשיב היטב, נבין שקריינות זוהי תעשייה ענפה ומפותחת למדי.
מי צריך קריין – ולמה?
עוד בעידן הקודם של לפני כמה עשורים, הייתה חשיבות רבה לתעשיית הקריינות, עוד טרם היא נכנסה לעולם העסקים ופרצה בו דרך. תחנות רדיו העסיקו קריינים מוצלחים, גם תחנות תקשורת וטלוויזיה העסיקו קריינים שאף עסקו בדיבוב סרטים במקרה הצורך.
כיום, בשירותי הקריין משתמש כל עסק מתחיל, או יותר נכון אפילו כמעט כל אדם פרטי, גם איש ה’תא הקולי’ שלנו הוא בעצם קריין ששכרה חברת התקשורת שלנו ואנו משלמים לה עבור שירות זה.
שכירה עצמאית של קריין מתבצעת על ידי כל עסק שיש לו קו עסקי, היום יותר מתמיד מבינים את חשיבות ה’דקה הראשונה’ של השיחה, זו שמגיעה עוד לפני המכירה או הייעוץ עצמו, מחקרים מוכיחים כי ככל שדקת הפתיחה תהיה מוצלחת יותר ומחוברת למתקשרים – הרי שיש סיכוי רב יותר שהעסקה תיגמר. עם תוצאות כאלה בשטח, לא פלא שקריינות הפכה מבוקשת כל כך בעשור האחרון על ידי בעלי עסקים וחברות מכל הסוגים.
כמו כן אנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם אולפן הבוטיק לקריינות מקצועית הנחשב בין הטובים בארץ בהנהלת הקריין הבכיר שמעון אסולין וצוות קריינים מובחרים של אולפני ליקול
smartpush – זו הקריינות שמתאימה לכם!
סאמרט פוש גאה להעניק לכם שירותי קריינות מקצועיים ומגוונים, כאלו שינעימו את השמע של העסק שלכם ויגרמו לעוד לקוחות מרוצים להגיע.
תוכלו להתרשם ממגוון רחב של סוגי קולות על מנת שתמצאו את הקריינות המתאימה בדיוק לכם!
חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ ללא עלות.
איך אני יודע מיהו שמתאים לי?
בחירת קריין אינה כמו בחירת מוצר או נעליים, כאשר אנו ניגשים לבחור אדם שיקריין עבור העסק שלנו, עלינו לדעת לפני כן איזה רושם אנו רוצים שהוא ישאיר, האם קול נעים רך ומזמין?
או שאולי קול רדיופוני בטוח בעצמו? עוד טרם משימת חיפוש קריין עלינו לדעת איזה סוג קול מתאים לעסק שלנו ומעלה בנו הזדהות.
לאחר שהחלטנו מהו סוג הקול שמתאים לנו, חיפשנו ומצאנו, אנו מקבלים דוגמיות של קריינות – ומכל אלו אנו מחליטים מיהו הקריין המועדף עלינו.
יש לזכור שהקריינות אמורה להשאיר עלינו רושם חיובי ונינוחות, על מנת שזה יהיה הרושם שגם הלקוחות שלנו יקבלו.
אילו סוגים ישנם?
סוגי הקריינות הן ללא גבול. ז’אנרים חדשים של קריינות יוצאים חודשים לבקרים, אבל נפרט סוגי קריינות בסיסית שבוודאי תשמחו להכיר.
ישנה הקריינות השחקנית – המשמשת לתסריט סיפורי כמו: תאטרוני בובות, סיפורים, תוכניות טלוויזיה לילדים, דיבובים, וכדומה.
הסוג השני הוא הקריינות האינפורמטיבית – המשמשת להגשת מידע, כמו: מגיש מהדורת חדשות, קריינות במרכזייה המפרטת את שעות העסק, תא קולי וכדומה.
הסוג השלישי הוא הקריינות האומנותית, המשמשת בדרך כלל לפרסומות ברדיו או בטלוויזיה, סרטון תדמית, ג’ינגל וכדומה.
בנוסף לכל סוגי קריינות אלו ישנה גם קריינות של אפקטים קוליים, חיקויי קולות, ופעלולים בטונציה, בשביל אפקטים אלו, יש לשכור מומחה שבקיא בנישה הזו.
לראות סרטונים סאונד מקורי המקוריין ניתן גם ערוץ היוטוב שלנו
ולכתובות נוספות