הפקת סרטון תוך הבנת מרה שיווקית הינו דבר הכרחי ביותר בתהליך מוצלח.

הפקת סרטון לעסק

הפקת סרטון תדמית או סרטון אנימציה היא מלאכה העלולה להיות יקרה ומסובכת, אך לטווח הארוך – משתלמת במיוחד. הדבר תלוי, כמובן, באופי הסרטון (מונפש או חי) ובגורמים נוספים. בסופו של דבר לסרטון תדמית יש יתרונות רבים העולים על החסרונות ומדובר בכלי שיווקי מומלץ מאוד. הפקת סרטון שיווקי, מתחילים!

בעלי עסקים רבים הבינו את התועלת העצומה הגלומה בסרטוני תדמית לעסק שלהם, והחלו לשווק ולקדם עצמם באמצעות הכלי השיווקי הזה. למעשה, מדובר בתופעה רחבה כל-כך, שהתוכן העסקי המוצע בסרטונים ביוטיוב ובפייסבוק זינקו במאות אחוזים בשנים האחרונות, עד כדי כך שהוא יצר תחום משל עצמו, הקרוי Video Search Engine Optimization. התפתחה תעשייה שלמה סביב יוטיוב, פלטפורמת הסרטונים הגדולה בעולם הנמצאת בבעלות גוגל, המגלגלת מאות מיליארדי דולרים בשנה ומפרנסת סוכניות שיווק, מקדמי אתרים, מנהלי דיגיטל ומומחי שיווק. כולם מצטרפים לחגיגה וכולם רוצים נתח מהעוגה. כדי להפיק את המיטב ממה שיש לסרטוני התדמית להציע, יש לעשות זאת בדרך הנכונה והמקצועית, תוך למידה והתעדכנות אינסופית במגמות המשתנות מעת-לעת ותשומת לב מירבית לרחשי השוק ולאלגוריתמים המשתנים של מנועי החיפוש השונים.

הפקת סרטון בדרך הנכונה. מה התהליך ?

כאמור, צילום סרטון חובבני לא ישיג את התוצאות הרצויות, שכן יש להתחשב במספר פרמטרים ההופכים סרטון שלא משיג כלום לסרטון שיקדם אתכם ויציב אתכם בקדמת הבמה. מעבר לתוכן הסרטון, יש לקדם אותו בדרך נכונה. המונח “קידום סרטון” מכיל בתוכו בגדול, את כל המסביב: תיאור מפורט ומדויק של הסרטון, כותרת מפורטת או בעלת ערך לצופה, העלאה באיכות גבוהה ומיקוד מדויק לקהלי היעד הספציפיים שלכם. מעבר לכך, שימוש נכון במילות מפתח בכותרת ובתיאור והטמעת לינקים רלוונטים במקומות הנכונים. מלבד זאת, ישנן עוד כמה נקודות חשובות ראויות להתייחסות כארש מגיעים להפקת סרטון, ואילו הן: התאמה לקידום האורגני בגוגל: גוגל היא הבעלים של יוטיוב, ועל כן האלגוריתמים האחראים על תיעדוף התוצאות הם זהים.

 מה שאומר שדפים שיוצגו ראשונים ביוטיוב יוצגו ראשונים בגוגל ולהפך. בנוסף, גוגל אוהבת להציג סרטונים מיוטיוב בתוצאות הראשונות בחיפוש. הקפידו להתאים את אופן הקידום של הסרטון שלכם לאותו קידום אורגני טיפוסי, כולל מילות מפתח.הקימו מאגר לקוחות: חלק מהותי מקידום סרטוני תדמית לעסקים קטנים ובינוניים הוא צקשורת כמעט יומיומית עם הלקוחות שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי ניוזלטור, כלומר הרשמה באמצעות האימייל לאתר שלכם, ומדי פעם הלקוחות שלכם יקבלו תוכן מכם. וכן, הסרטון שאתם רוצים לקדם ממש רוצה להיות שם.תהיו פשוטים: המסר שאתם רוצים להעביר לצופים שלכם חייב להיות קצר, קולע ופשוט.

 כזה שהגולשים יזכרו אותו לאורך זמן מבלי להסתבך יותר מדי. מסר קליל ילווה את הלקוחות שלכם בהמשך הדרך ויהווה כלי משמעותי באסטרטגיית הקידום של הסרטי תדמית.התרחבו לפלטפורמות אחרות: מעבר לקידום ביוטיוב, שנחשבת לפלטפורמה העיקרית לקידום עסקים, אתם יכולים לשחק בכמה זירות במקביל. אינסטרגרם ופייסבוק, למשל, הן דרכים טובות להתחיל. לפני כן חשוב ללמוד איך הדברים פועלים בפלטפורמות האלו, שכן הן שונות באופן מהותי מיוטיוב.

דוגמאות לסרטון מנצח שאנו יוצרים תוך 3 ימים

סרטון אצל מומחה שיווק

אם אתם מחפשים תוצאות בזמן הקרוב, כדאי לכם לשקול הפסקת סרטון אצל SmartPush. אנחנו בSmartPush מתמחים בהפקת סרטון מכל סוג – תדמיתי, מכירתי, הסברתי וכו’, תחת אחריות מלאה ובמחירים אטרקטיביים. במהלך השנים הפקנו עשרות סרטונים, מונפשים וחיים כאחד, לעשרות לקוחות מרוצים. לקבלת פרטים נוספים ושיחת ייעוץ ללא עלות אנא פנו אלינו בטלפון או באתר.

אוליי כדאי להפיק באופן עצמאי?

להפקת סרטון יש שתי דרכים: באופן עצמאי, או על ידי סוכנות שיווק מקצועית. הדעות חלוקות לכאן ולכאן, בעיקר משיקולי עלויות וזמנים, ואין דרך אחת נכונה ויעילה לעשות את זה. חשוב להכיר את היתרונות והחסרונות של כל גישה לפני שאתם בוחרים את הדרך שלכם, והבנת ההשלכות של הפקת סרטון באופן עצמאי. 

לאמיתו של דבר, ניתן בקלות וכמעט בחינם להתחיל הפקת סרטון לעסק שלכם, כמובן רק לסרטון וידאו ולא לסרטון אנימציה, הדורש ידע מקדים ואנשי מקצוע. סרט תדמית קצר בוידאו יכול להיות סיפור פשוט: קחו טלפון עם מצלמה טובה, הכינו טקסט מתאים וצאו לדרך. עם הזמן אתם תשתכללו, תלמדו ותבינו יותר כיצד הדברים פועלים. יש לציין שהשיטה אינה מומלצת למי שמחפש תוצאות בטווח הקרוב מאוד.

הפקת סרטון זול גם יכולה להיות משימה יקרה במחולד כשיש צפי לתועלת שיווקית.
הפקת סרטון אמור לעלות לא יותר מ עשירית תקציב הפרסום.