בעולם השיווק המשתנה ללא הרף, הפרסום צריך להיות ממוקד. גוגל המציאה ושיכללה את השיטה, כיוון שהיא מחזיקה במאגר אינסופי של מידע על כולנו – הרגלי הצריכה שלנו, מי הם החברים שלנו, הגיל שלנו, מה אנחנו אוהבים לאכול ואיך אנחנו אוהבים להתלבש.
בפוטנציאל, מי שיהיה לו גישה למידע הזה, יוכל להציג לנו פרסומות מותאמות אישית לאופי שלנו. מעשית, גוגל משתמשת במידע הזה, וגורפת לכיסה עשרות מיליארדי דולרים מפרסום. ואנחנו יכולים לנצל את זה ולגרוף נתח זעיר מהעוגה הענקית הזו, על ידי שנמקד את עצמנו לקהל הספציפי שאותו אנו מקווים לגייס כלקוחות פוטנציאליים ומשלמים.
סרטוני תדמית לעסקים קטנים היא דרך מצוינת להתחיל – מדובר בכמה דרכים למקד את השיווק של העסק שלך: ראשית, למדנו שהגולשים שלנו אוהבים לצפות בסרטונים. אם ניצור להם סרטון, הם ימצאו אותנו בפלטפורמות של סרטונים – יוטיוב וגוגל. לעתים הם גם יתקלו בעסק גם כאשר הם לא חיפשו משהו דומה. במילים אחרות, אתם תקבלו שתי ציפורים במכה אחת: פרסום ביוטיוב וגם בגוגל!