קריינות לסרטון במחיר החל מ 299ש"ח

כולל:

-קריינות לסרטון מקצעית
- תוץ 24 שעות בלבד וקבלו קריינות לסרטון

קריינות לסרטון

כל עסק שרוצה להשקיע בעצמו – משקיע בסרטון תדמית, אבל לפעמים, הוא שוכח – שגם אם הסרטון מרהיב ומלא אקשן, הרי שאם הבסיס חסר בו – הרי שהוא לא ישיג צפיות ומכירות, וחבל על ההשקעה הרבה אם שכחו את החלק השמיעתי, ולא השתמשו בשירות קריינות לסרטון.


ולא רק בסרטוני תדמית, גם סרטים רציניים משתמשים בשירות זה, קריינות לסרטון יכולה להיות גם דיבוב, הגשה בתוכניות רדיו וטלוויזיה ובכל עולם הסרטים והקולנוע.

דוגמה קריינות לסרטון שיווקי

שאלה טובה, וגם התשובה עליה טובה. קריינות לסרטון היא לא רק השמעת הקולות והטקסט, אלא היא דרך להעברת מסר שאינו חייב להיות דווקא במילים – אלא בקול או בטונציה, באפקטים או בשתיקות.
סרט מקצועי באמת – מגיע עם קריינות לסרטון, אבל למרבה המזל גם ההפך, קריינות לסרטון הופכת את הסרטון להיות רצינית בהרבה, כך שגם אם לא השקעתם מידי הרבה בסרטון התדמית שלכם – על תוותרו על קריינות לסרטון, כי לפעמים זה מה שעושה את ההבדל בין סרטון ‘וואו’ או לכזה שאינו.
קריינות לסרטון חשובה גם כיוון שהצופה מרגיש נעימות רבה יותר בשמיעה, הקול הנעים או המתאים מעורר בו רוגע וביטחון, וממילא, היד שלו אל הארנק תהיה בדרך כלל קלה יותר, והרבה בזכות קולו החודר של הקריין.

קריינות לסרטון במחיר מעולה החל מ 350 ש"ח

איך אני יודע אם אניחייב קריין לסרטון שלי?

קריינות מקצועית לוידאו

סמארט פוש מעניקה שירותי קריינות מקצועיים, ובעלת מומחיות מיוחדת בתחום הקריינות עבור סרטונים. יחד עם ניסיון רב של למעלה מ-8 שנים, ומאות פרויקטים ולקוחות מרוצים – אנחנו מזמינים גם אתכם לסיפור ההצלחה שבקריינות.
מוזמנים לקבוע שיחת ייעוץ ללא עלות.

קריינות לסרטון מול קריינות למרכזיה.

בעוד שקריינות למרכזיה דורשת קריין עם קול נעים וצלול, קריינות לסרטון דורשת עוד כמה כישורים חוץ מקול נעים, החל ממשחקי טון, צלילים, ועד לכישורי משחק שמבצבצים בין המילים.


גם מצד הכנת הקריין, שני התחומים שונים לחלוטין, בעוד שקריינות למרכזיה תכלול בדרך כלל טקסט קצר, קליט, וכתוב היטב, הרי שקריינות לסרטון יכול לכלול גם מילים מסובכות, ממשלב גבוה או מילים קשות להגייה, והקריין חייב לבדוק טרם ביצוע ההקלטה שהוא שולט היטב בטקסט – מכל הבחינות.


ההבדל הנוסף הוא, שקריינות למרכזיה נשמעת רק עבור אלו שמחייגים לבית העסק, מספר מוגבל בדרך כלל, וכן הקריינות תמיד ניתנת לשינוי, בעוד שבסרטון, לאחר שהסרטון מופץ – אין גבול למספר הפעמים שהוא יכול לעבור בין אנשים, ואף פעם אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורנית, לכן חייבים לנהוג במשנה זהירות, ולא להסתמך על אחד מתוך העסק, אלא על קריין מקצועי שיודע מה שהוא מדבר…(תרתי משמע).

כיצד פועל החיבור בין הקריינות לסרט?

הסרט הוא מערכה רצינית בפני עצמה, אבל לא פחות מכך גם הקריינות לסרטון.

 
הקריין הניגש להקלטה – הוא עושה זאת באופלן אקוסטי ומבודד רעשים, עם ציוד מקצועי ומשוכלל, ותכנת עריכה מקצועית. הקריין צריך לקרוא את הטקסט, להבין אותו, לנסות אותו, להתחבר אליו – ורק אז להקליט. אף פעם ההקלטה אינה מצליחה בפעם הראשונה, ועריכת הקולות תמיד מוסיפה, במיוחד כאשר נזקקים לאפקטים. 

התוצאה הסופית שמוגשת ללקוח נראית אולי מובנת מאליה, אבל היא עוברת מסע ארוך עד שהיא נהיית אומנותית שכזו.


בדרך כלל קריין לסרטון – יצפה בו, על מנת שיבין את ההקשר בין המשפטים והקצב הנכון שעליו לשמור עליו, הקריין חייב לדעת עברית רהוטה ברמה גבוהה, וודאי שקולו אמור להיות נעים וצלול.


לאחר ביצוע הקריינות מחברים את פס הקול אל הסרטון, הו אז, מוכן הסרטון בשלמות, חזותית ושמיעתית.

קריינות לסרטון שיווקי.
קריינות לסרטון וידאו לעסק.