קריינות ברוסית מתאימה לכל מי שרואה את הקהל יעד דובר הרוסית – כחלק מהלקוחות הפוטנציאלים שלו.
עכשיו נשאלת השאלה – האם רק מי שמשקיע בארצות בהם השפה המדוברת היא רוסית – צריך קריין ברוסית, או גם מי שמפרסם כאן בארץ?
על פי נתונים, כיום, יש בארץ כ1.2 דוברי רוסית – שזהו נתח נרחב מכל התושבים. על פי המידע, נכון למרץ 2021 מדינת ישראל מונה כ9.3 מיליון תושבים, כך שדוברי הרוסית הם יותר מאחד חלקי עשר מכל תושבי המדינה. לפי נתונים אלו אפשר להבין ,כי כל חברה שמעריכה את עצמה משקיעה גם קריינות ברוסית בעסק שלה.
חשיבות המציאות הרוסית בישראל עולה גם מן הביקוש לשפה, לא מעט ערוצי רדיו וטלוויזיה הן בשפה הרוסית, הדבר מוכיח עד כמה ישנה חשיבות לפניה לציבור דוברי הרוסית.