סרטוני תדמית -הפקת סרטונים

סרטוני תדמית

חברות טכנולוגיה, סטארט-אפים בתחילת דרכם או אפילו חנויות ועסקי מסחר משתמשים בסרטוני תדמית על מנת לשווק את מוצריהם ושירותיהם ללקוחות קצה ולעתים גם למשקיעים פוטנציאליים. לסרטונים כאלו יש השפעה רחבה על מגוון היבטים ובמאמר הבא נעמוד על העניין בצורה יותר מעמיקה.

סרטוני תדמית - קווים לדמותם

 המשמעות המעשית של הפקת סרט תדמית היא הגדלת החשיפה. פנייה לציבור הרחב באינטרנט היא האמצעי המהיר והיעיל ביותר לחשיפה משמעותית. ניתן להגיע לחשיפה על ידי קידום אורגני על ידי מאמרי תוכן שיווקיים, ומצד שני גם על ידי סרטוני תדמית. ההבדלים הפרקטיים בין קידום על ידי מאמרי תוכן לבין קידום על ידי סרטונים הם רבים, וחשוב להבין שאין נוסחה אחת קבועה:

 לעסק מסוים, בעל צרכים מסוימים ומטרות ספציפיות יתאים סרטוני תדמית (כמו זה לודמה), ואילו לעסק אחר בעל מאפיינים אחרים יעבוד יותר טוב עם מאמרי תוכן. היתרון בסרטון תדמית הוא אהדת הקהל: על פי הידוע לנו כיום, ב2021, הרוב המוחלט של הגולשים מעדיפים לצפות בסרטון מאשר לקרוא מאמר ארוך. בנוסף, עם כל הכבוד וההערכה שיש לנו למילה הכתובה, יש מסרים שניתן להעביר בדרך המיטבית ביותר באמצעות שימוש ויזואליים.

למה סרטונים כל כך חשובים?

כאמור, היכולות הגלומות בשיווק באמצעות סרטונים הן עצומות בהשוואה לאסטרטגיות שיווק אחרות כמו מאמרי תוכן, כמובן תוך הכנסת משתנה העסק למשוואה. חברות סטארטאפ למשל, יגלו שסרטוני תדמית יסייעו רבות להצגת הסטארטאפ הנמצא בפיתוח, ובכך יעניינו את המשקיעים הפוטנציאליים, הרבה יותר ממאמר. סרטון אנימציה מקצועי יציג את המוצר מכל הצדדים וידגיש את היתרונות והפונקציות השונות שלו בצורה מלאה. את כל אלו לא ניתן להציג באמצעות מאמר. 

זו הסיבה שהסרטונים האלו הם קריטים מאוד לחברות סטארטאפ ויזמים שונים. יתרון נוסף שיש לסרטונים על פני מאמרי תוכן הוא יכולת הגיוון הגבוהה. סרט תדמית, מטבע הדברים, מכיל מספר גבוה של אלמנטים חזותיים שיכולים לדבר אל מגוון גדול של אוכלוסייה,ילדים ובני נוער, מבוגרים, גברים ונשים – כולם ימצאו בסרטון את החלק שמדבר אליהם, וכך מעגל הלקוחות גדל אפילו יותר.

דוגמאות לסרטוני תדמית שהפקנו עבור הלקוחות שלנו

בואו לקבל יותר מידה על  סוגי סרטונים שאנו מפיקים ללקוחותינו ולראות דוגמאות  נוספות

האם השירות הזה מתאים לעסק שלי?

במידה והנך בעל עסק המציע שירות או מוצר ואתה מתעניין בהפקת סרטון פרסומת או שיווק באמצעות סרטון וידאו, אתה מוזמן לפנות עוד היום לחברת SmartPush ולקבל ייעוץ ראשוני חינם ולברר האם הקפת סרטון כזה אכן יועיל לעסק שלך. 

בחן את עצמך: האם העסק שלך זקוק לשדרוג? האם אתה רוצה להגדיל את ההכנסות ואת קהל הלקוחות? האם אתה רוצה להגיע לדף הראשון בגוגל, ולהיות בעל השפעה ונוכחות ברשתות החברתיות? אם ענית בחיוב על אחת או יותר מהשאלות, כנראה שהעסק שלך יוכל להרוויח מהשירות שלנו. לייעוץ ופרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון.

איזה שירות אנחנו מציעים?

יש שני סוגים של סרטוני תדמית: סרטון וידאו וסרטון אנימציה. סרטון תדמית מסוג וידאו יתאים, על פי רוב, לעסקים שלא משווקים מוצרים פיזיים אלא יותר מתמקדים בהענקת שירותים מסוימים, כמו צלמים, רופאי שיניים, עסק לשטיפת רכבים וכו’. סרטון כזה יכיל צילומי רקע או צילומים הקשורים למהות העסק בליווי קריינות מתאימה.

 סרטון אנימציה, מצד שני, מתאים יותר לעסקים העוסקים בעצמם בשיווק באינטרנט או בשירותים דיגיטליים שונים. כמו כן, SmartPush עוסקת בהפקת סרטוני תדמית באנגלית לעסקים בינלאומיים או עסקים לחברות המנסות להתרחב מעבר לים ולפנות לקהלי יעד נוספים.

מי קהל היעד שלנו?

כפי שהסברנו, הלקוחות שיכולים להרוויח מוידאו שיווקי הם כמעט כל עסק המעניק שירות או משווק מוצר. כיוון שיכולות העריכה נחשבות,, ברמה מסוימת, לאינסופיות, אנחנו בסוכנות SmartPush מפיקים סרטוני תדמית כמעט לכל עסק, לא משנה אילו שירותים הוא מציע או אילו מוצרים הוא משווק.

 אפילו חברות סטארטאפ שהמוצרים שלהם נמצאים בפיתוח, בשלב הרעיוני או בשלב האב-טיפוס יכולים להנות משיווק בוידאו באופן מקצועי. הדמיית מוצר בסרטון היא מלאכה אמנם מורכבת ויקרה בעלת שלבי הפקה ארוכים, אך היא אפשרית. 

חשוב לציין שאנו בSmartPush לא מוגבלים לסרטוני תדמית על עסקים מסוג אחד בלבד. בין לקוחותנו תוכלו למצוא גם מוסדות חינוכיים, ארגונים חברתיים ועמותות ללא מטרות רווח למיניהם. האחרונים יהנו מסרטוני שיווק מותאמים אישית לאופי הייחודי שלהם. 

םינוטרס תקפה Smartpush -סרטוני תדמית
סרטוני תדמית -הפקת סרטונים Smartpush
סרטוני תדמית -הפקת סרטונים Smartpush