סרטון תדמית במחיר ₪1200 בלבד
כולל:
- כתיבת תסריט לסרטון תדמית
- קריין מקצועי
- עריכת סרטון תדמית כ 45 שניות
סרטון תדמית - כלי קידום עוצמתי
בעל עסק? מעוניין להגדיל את המחזור העסקי ולצבור השפעה בזירה האינטרנטית? דע לך שעומדים לרשותך מספר כלים שיווקיים המסוגלים להביא אותך לשם. קידום אורגני, מאמרי שיווק, פוסטים ברשתות החברתיות ועוד. אולם הכלי הנפוץ והמומלץ ביותר על ידי מנהלי דיגיטל ומומחי שיווק הוא וידאו שיווקי, כלומר סרטון תדמית, על שלל סוגיו.
בעלי עסקים פונים להפקת סרטוני תדמית משלל סיבות, כל אחד לפי צרכיו הייחודיים ומטרותיו שלו. סרט תדמית מגיע בכמה צורות: קידום מכירות, פרסומת, תדמית כללית, הסברה וכו’. אין חולק על כך שמדובר באחד הכלים השיווקיים המתקדמים ביותר לזירה האינטרנטית, בפרט ב2021. הסיבות לכך הן מגוונות: העדפות הגולשים נוטות יותר לצפייה בסרטונים מאשר לקריאת מאמרים, האלגוריתם של גוגל מעדיף תוכן מצולם או מונפש מאשר טקסט.
חשוב לציין שיוטיוב, הנמצאת בבעלות גוגל, משחקת תפקיד משמעותי במנוע החיפוש, ופעמים רבות כאשר גולש מחפש ביטוי בגוגל, התוצאות הראשונות יהיו סרטונים מהיוטיוב. במילים אחרות, סרטון תדמית יסייע רבות להתקדם לתוצאות הראשונות בגוגל.
סרטון תדמית אפשרויות הפקה זולות | ||
סרטון תדמית מחיר לפח שניות | קריין | ש”ח |
45 | 900 | |
45 | כולל | 1200 |
60 | כולל | 1500 |
סרטון תדמית אפטר אפקטס באמצעות שיטת אנימציה | ||
30 | 900 | |
30 | כולל | 1200 |
45 | כולל | 1800 |
העברת מסר באמצעות סרטון תדמית שלא ניתן לעשות בשיווק מילולי?
בעולם השיווק, מילת המפתח היא מסר. המטרה שלנו, על רגל אחת, היא להעביר את המסר בצורה הנקייה והברורה ביותר לצופה. המסר יכול להיות רבגוני: תקנו, תירשמו, תכירו אותנו, אנחנו יותר טובים, יותר זולים וכו’. את המסר אנו מעבירים באמצעות כלים שיווקיים, כשהעיקריים הם מאמרי תוכן – כלומר, המילה הכתובה, כפי שאתם קוראים כרגע – ובאמצעות סרטוני תדמית.
על כן, בבואנו לבחור את הכלי השיווקי שישרת אותנו בקמפיין השיווק שאנו עומדים בפתחו, עלינו לחשוב על האופן שבו המסר שלנו יעבור, וכאן לסרטון תדמית יש יתרון משמעותי. סרטון יעביר את המסר בצורה פשוטה, ניתן להוסיף גרפים, תזרימים, תרשימים ומספרים, מה שיקל על הצופה לקלוט את המסר באופן ברור ונעים.
דבר נוסף, סרטון יסייע לך לבנות סמכות מול הצופה ביתר קלות, ויקנה לכם נוכחות והשפעה ברשת, כיוון שאתם ממתגים את עצמכם באמצעות סרטון אנימציה או וידאו, מה שעשוי להשאיר רושם עוצמתי על הצופה.
סרטון שעובד – חדש ונגיש היום יותר מתמיד!
בואו לקבל יותר מידה על סוגי סרטונים שאנו מפיקים ללקוחותינו ולראות דוגמאות נוספות של סרטון תדמית
תדמית וקידום סרטונים אצל SmartPush
סוכנות SmartPush תצלם, תערוך ותפיק לך סרטון תדמית מקצועי לעסק שלך, כזה שיביא תוצאות בהקדם האפשרי. מלבד זאת, אנו מתעסקים בקידום הסרטון במנועי החיפוש בצורה כזו שתקנה לך נוכחות והשפעה רבה ביוטיוב ובגוגל, וכפועל יוצא – לקוחות חדשים. מעוניינים בסרטון תדמית אצל המומחים? רוצים לשמוע פרטים נוספים, או לקבל שיחת ייעוץ חינמית? צרו איתנו קשר בהקדם!
איך לפרסם ? (או VSEO למתחילים)
תחום שלם מוקדש לאסטרגיית קידום סרטונים, הנקרא Video Search Engine Optimization, או בקיצור VSEO. בשונה מקידום אורגני רגיל, התחום עוסק בכלל ההיבטים הנדרשים בקידום סרטונים ברשת (יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק, סנאפצ’אט ושאר פלטפורמות אינטרנטיות בווידאו), ומדובר בתחום רחב שמצריך מאמר שלם רק עליו. על רגל אחת, מדובר באופטימיזציה לסרטונים, בעיקר ביוטיוב, הנחשבת למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם לחיפוש תוכן, כאשר במקום הראשון ניצבת גוגל (וכיוון שגוגל היא הבעלים של יוטיוב, תוצאות מהיוטיוב יופיעו בגוגל)
על כן, חלק גדול מהכללים של שיווק אורגני טיפוסי (SEO) יחולו גם עליו: כותרת מעודכנת, תוכן מפורט, רלוונטי ובעל ערך, איכות גבוהה, ידידותיות לצופים, תיאור מדויק וקולע, הפניה לפעולה ואורך קצר יחסית, יביאו את הסרטון שלך למקומות הראשונים בגוגל וביוטיוב. כאמור, אופטימיזציה לוידאו היא תורה שלמה המצריכה הסברים ארוכים ומפורטים והמידע הזה הוא חלקי בלבד.
למה גוגל אוהבת סרטונים?
כאמור, מלבד העובדה שסרטונים הם כלי שיווקי לכל דבר, ניתן אף לומר שהם כלי קידום. למעשה, סרטון יקודם יותר בגוגל מכורח מחויב המציאות: החיפושים בסמארטפון עקפו את החיפושים במחשבים נייחים ונישאים כבר ב2015, ומאז ועד היום האחוזים צמחו האופן משמעותי. מהפכת הסמארטפונים שינת את כללי המשחק. הסמארטפון מתאים יותר לצפייה בוידאו מאשר קריאת תוכן, והוא בנוי בצורה כזו. על כן, האלגוריתם של גוגל מעדיף סרטון תדמית על פני מאמר שיווקי, והוא יקדם אותם בהתאם. בנוסף, בגלל הקלות המדהימה שבה אפשר לצלם ולערוך סרטונים, כולם עושים את זה ומרוויחים צפיות, רכישות, לקוחות ונוכחות.
יתרון נוסף הוא הרלוונטיות. אם תחפשו בגוגל את הביטוי תרגילים עם כדור, למשל, כמעט בוודאות שתיתקלו בסרטונים מהיוטיוב שהאלגוריתם של גוגל דאג להציב בחמשת המקומות הראשונים, מאשר הסברים מפורטים כיצד לעשות זאת.