סרטון פרסומות במחיר רק ₪1200 בלבד
כולל:
- הרכבת תסריט פרסומי
- קריינות מקצועית
- הפקת סרטון פרסומות של עד 45 שניות
סרטון פרסומות - יוטיוב ככלי שיווקי
בכל הקשור לשיווק בוידאו לעסקים המעניקים שירותים או מוכרים מוצרים פיזיים ודיגטליים, לסוג המדיה בה אנו עושים שימוש יש השפעה רחבה על התוצאות הרצויות. כלי תקשורת שונים מתאימים לעסקים שונים, ולא פעם אנו רואים פרסומים אגרסיביים בכל כלי המדיה הידועים. שיווק בפלטפורמות שיתוף ווידאו כמו יוטיוב נחשבת לדרך יעילה מאוד. הנה כמה מלים על סרטון פרסומות ליוטיוב.
אתם ודאי מכירים את זה, אתם גולשים להנאתכם ביוטיוב, צופים בסרטון אחרי סרטון בצורה שפסיכולוגים יגדירו אותה כהתנהגות אובססיבית ובלתי רצונית כמעט, ומדי פעם קופצת לכם פרסומת לפני תחילת הסרטון ולעתים אף במהלכו.
האם ידעתם שהפרסומות האלו מותאמות אישית להרגלי הצריכה והגלישה שלכם? פרסומות מותאמות אישית כבר הפכו לסטנדרט בעולם השיווק הדיגיטלי, ועסקים רבים רוכבים על הגל הזה ומפיקים ממנו רווחים רבים. סרטון פרסומות יעיל הנעשה באופן מקצועי ומתוך הבנה מעמיקה בעולם השיווק הדיגיטלי ובאפיון העסק, עשוי להקפיץ את המכירות בעשרות אחוזים ולהביא לידים חמים, ובזמן קצר יחסית.
יוטיוב נחשבת כיום לכלי שיווקי לכל דבר, ורבים מבעלי העסקים המעוניינים לפרסם עצמם ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש ידאגו לנוכחות רחבה ביוטיוב כמו כאן.
סרטון פרסומות מחיר הפקה | ||
אורך של סרטון פרסומות | קריינות לפרסומת | ש”ח |
45 | 900 | |
45 | כולל | 1200 |
60 | כולל | 1500 |
סרטון פרסומות – בגימור אנימציה | ||
30 | 900 | |
30 | כולל | 1200 |
45 | כולל | 1800 |
מה צריך לדעת לפני הפקת סרטוני פרסומות ?
בעל עסק המעוניין בהפקת סרטון תדמית ככלי פרסומי, עליו קודם כל להבין את מהות העסק שלו עצמו: מה מאפיין את העסק, מה החזון שלו, אילו שירותים ומוצרים הוא מציע, מה מבדיל אותו ממתחריו ואם יש ערך מוסף כלשהו (ואם כן, איזה) מעבר למוצר שהוא מוכר.
רק לאחר שביררנו את כלל הגורמים האלו, אנו נוכל להתחיל להפיק את הסרטון. את מלאכת החשיבה הזו מבצעים במקצועיות סוכנויות שיווק דיגיטליות, ביניהן SmartPush, מתוך ניסיון וידע רב. דבר נוסף, כיוון שיש מספר סוגים של סרטוני תדמית לעסקים קטנים ובינוניים, כאשר כל סוג נועד להגשמת מטרה אחרת ולנתינת מענה לצרכים אחרים, על בעל העסק לבחור את הגישה המתאימה לו ולבחור סרטון פרסומות באופן המותאם במיוחד לו.
הפקת פרסומת אצל SmartPush
אנו בסוכנות SmartPush מתמחים בהפקת סרטוני פרסומת למגוון רחב של עסקים (למעשה, ניתן לומר לכל העסקים) ואנו עושים זאת בצורה מקצועית, אמינה ובמחיר נוח והוגן. תהליך הפקת סרטון פרסומות אצל SmartPush נחשב ליסודי ומעמיק, הכולל ניתוח מעמיק של העסק והענף, המתחרים ואפילו של בעל העסק.
לSmartPush ניסיון של שנים בתחום ועשרות לקוחות שהפקנו בעבורם פרסומות אינטרנטיות. לפרטים נוספים וייעוץ ללא עלות נא ליצור איתנו קשר.
פרסומת דיגיטלית לעסק - תוצאות
התוצאות של פרסום סרטון פרסומות נחשבות מרחיקות לכת ומשתלמות במיוחד. בניית התדמית הנכונה ומיתוג העסק שלך, למשל, יכולות להגיע כתוצאה מהפקת פרסומת. בנוסף, פרסומת טובה תבדל את העסק שלך מהמתחרים: תקבל יותר נוכחות במנועי החיפוש והלקוחות שלך יבינו את הערך שלך אל מול המתחרים, דבר שבעקבותיו יגדלו הרווחים ומעגל הלקוחות יתרחב.
אין זה משנה הענף שבו אתה עוסק – כולם זקוקים לפרסם את עצמם ברשת האינטרנט, כי אם אתם לא נמצאים שם, אתם פשוט לא קיימים. ניתן לפרסם כל מקצוע וכל עסק, תוך שימוש במספר קבוע של כלים פרסומיים – הנוכחות האינטרנטית והבידול הם אלו שבסופו של דבר יביאו לך את התוצאה שאתה כה מחפש.
מה כולל תהליך הפקת סרטון פרסומי ?
תהליך הפקת סרטון פרסומות יכול להתבצע בשתי דרכים: בוידאו חי או בהנפשה. עלות ההפקה, משך הזמן הנדרש ועוד כמה וכמה היבטים משתנים מאוד בין סרטון בווידאו לבין סרטון אנימציה. כמו כן, יש לקחת בחשבון את הייעוד של העסק.
עסקים המציעים נכסים דיגיטליים כמו תוכנות ואפליקציות, למשל, יעדיפו סרטון פרסומות מונפש על פני וידאו, ואילו עסקים “אולד פאשן”, כמו מוסכים או רופאים ועורכי דין, ייהנו יותר עם סרטון וידאו.
לאחר שבחרנו את שיטת הפקת הסרטון, ניתן יהיה להמשיך הלאה בשלב ההפקה: כתיבת תסריט מקצועי המציג את יתרונות העסק ואת המוצרים והשירותים, עם שימוש בטוויסט עלילתי מושך ושיטות שיווק נוספות. לאחר כתיבת התסריט עם תסריטאים מנוסים, מפיקים את הסרטון: בשיטת הוידאו, נשכור צלמים, במאי, עורכים, אנשי תאורה וסאונד, מפיק וכו’. לאחר כמה ימי עבודה צילום הסרטון יסתיים ותתחיל מלאכת העריכה והוספת הקריינות במידה והיא נדרשת. בסרטון פרסומות מונפש אנשי 3D ואנימטורים יעבדו על הסרטון.