סרטון אנימציה - שיווק מומלץ?
כשמגיעים לצילום סרט תדמית, מגיעה הדילמה הנצחית: סרטון בוידאו או באנימציה? הדעות חלוקות לכאן ולכאן, ישנם יתרונות וחסרונות לכל גישה והבחירה קשה. במאמר הבא נעסוק בסרטוני תדמית באנימציה, נעמוד על יתרונותיהם בהשוואה לאלו בוידאו ונברר האם סרטון אנימציה מתאים לכם. מתחילים!
ראשית, נתחיל עם הסבר קליל על המהות של סרטוני תדמית לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים: כרטיס ביקור. זהו כרטיס ביקור אינטרנטי שמטרתו היא להציג את העסק שלך בדרך הטובה והמקצועית ביותר, תוך התמקדות בשירותים או המוצרים שהעסק מציע, ושימת דגש רב על היתרונות שלו מול המתחרים. המטרה היא ברורה: לגייס כמה שיותר לקוחות חדשים ולהגדיל את אחוזי המכירות.
סרטוני התדמית מגיעים במגוון סוגים, כמו הסברה, קידום מכירות, תדמית כללי ועוד.כעת, לאחר שהבנו את האידיאל העומד מאחורי אסטרטגיית השיווק בוידאו, נוכל לעבור להשוואה בין סוגי הסרטונים וכן להרחיב על הסוג שבו נעסוק במאמר הנוכחי, סרטון בהנפשה.
דוגמאות לסרטוני אנימציה נוספים ללקוחות עסקיים ומוסדות
סרטון אנימציה מול סרטון וידאו הסבר
סרטון אנימציה נבדל מסרטון חי בכמה פרמטרים. מטבע הדברים, סרטון שיווק בוידאו מצריך הרבה ציוד ואנשים: צלמים, אנשי תאורה והלבשה, עורכי וידאו, ציוד יקר ומתקדם ועוד שלל גורמים הכרחיים לצילומי סרטון וידאו הגורמים לעלות ההפקה לטפס לסכומים גבוהים. עלות הפקת סרטון אנימציה, מצד שני, זולה בהרבה: כל מה שדרוש הוא מחשב, חיבור לאינטרנט, וראש יצירתי. בעזרת כלים אינטרנטיים חינמיים וקלילים ניתן אף לעשות זאת לבד.
יש לציין כי סרטון מונפש מותאם אישית, הכולל בניית דמויות ורקע במיוחד, הוא סיפור אחרהיבט נוסף שבו סרטון אנימציה נבדל מסרטון חי הוא ברמת הביצוע: כאשר יש לכם רעיון כלשהו או וויז’ן אומנותי מיוחד, יהיו מקרים בהם להפיק אותו יהווה אתגר לוגיסטי לא קטן: שימוש ברחפנים מתקדמים, אפקטים מיוחדים הדורשים שעות רבות של עריכה, מה שמתבטא בהרבה שעות עבודה יקרות של אנשי מקצוע מומחים. בסרטון בהנפשה אנימציה , לעומת זאת, השמים הם לא הגבול! ניתן לעשות הכל בקסם האנימציה, ובעלויות יחסית זעירות.
.
סרטון אנימציה - רק אצל SmartPush
אנו בחברת SmartPush נערוך, נקריין ונפיק לכם סרטון תדמית באנימציה, באופן המקצועי ביותר ועלות נוחה לכל כיס. עם ניסיון רב שנים ועשרות לקוחות מרוצים, אתם יכולים להיות רגועים – אתם בידיים טובות!אנו מזמינים אתכם לצפות בשלל הסרטונים שהפקנו עבור לקוחותנו, להתרשם וליצור עימנו קשר. לפרטים נוספים וייעוץ נא לפנות אלינו בטלפון.
עולם משתנה
בניגוד לסרטוני וידאו המצריכים. כאמור, ימי עבודה רבים ואנשי צוות כמו צלמים, עורכים, במאים ומפיקים, סרטונים הנעשים באנימציה, מצד שני, מצריכים אך ורק מחשב. כפועל יוצא, לאחר שסרטון וידאו עולה לאוויר לא ניתן לשנות אותו, להוסיף קטעים או לעדכן את התוכן.
הפיתרון היחידי יהיה לצלם סרטון חדש, מה שאומר עוד ימי עבודה, עוד פעם צלמים ועורכים, עוד לוקיישן ובמאים. סרטונים באנימציה הם סיפור אחר לגמרי: תמיד יהיה אפשרי להוסיף קטעים ולעדכן את התוכן, בקלות יחסית ובעלות מינימלית. היתרון הזה משמעותי מאוד כאשר מדובר בעסקים המבוססים על שירותי אינטרנט, שכידוע קצב השינויים באינטרנט הוא מטורף.
מה שהיה נכון לשנת 2020 כבר נחשב ישן ולא רלוונטי ל2021. כך שאם אתה בעל עסק כזה, כדאי לך מאוד לשקול הכנסת סרטונים מונפשים ככלים משמעותיים לאסטרטגיית השיווק שלך.
האם סרטון בהנפשה מתאים לי?
כדי לברר האם סרטון אנימציה יתאים לעסק שלכם, עליכם לבדוק מספר דברים. ראשית, אופי העסק: בהנחה שמדובר בחברות הייטק או סטארטאפ המציעות שירותים ופחות מוצרים, אין הכרח או רלוונטיות להציג את המשרד או את צוות העובדים, ולכן סרטון אנימציה יפיק תועלת רבה יותר.
בנוסף, עסקים הפונים לקהל יעד צעיר יותר, יהנו יותר מסרטון אנימציה מאשר סרטון וידאו, משום שמטבע הדברים אנימציה תדבר יותר לקהל צעיר מאשר קריאת מאמר ארוך ומתיש. אם העסק שלך שרוי בתחרות מאתגרת בשיווק הדיגיטלי, והמתחרים שלך לא נחים ומפרסמים את המוצרים והשירותים שלהם באופן אגרסיבי, למהירות יש השפעה דרמטית: אסור לעמוד במקום ולתת למתחרים שלך לנגוס לך בלקוחות וברווחים! בעולם בו התחרות קשה, המציאות מחייבת לפעול בהתאם ולהוציא סרטונים במהירות האפשרית.
סרטון אנימציה יכולים להיבנות מאפס בכמה ימים בודדים – זמנים קריטים בעולם השיווק הדיגיטלי.